הפלוס שעושה את ההבדל: קרם הלחות הנצחי של קליניק עכשיו אפילו דרמטי יותר!

    יוסי ברויער No Comments on הפלוס שעושה את ההבדל: קרם הלחות הנצחי של קליניק עכשיו אפילו דרמטי יותר!
    20:32
    18.05.24
    איתי גדסי No Comments on עם כניסת השבת הותר לפרסום: חולצו מעזה גופות חטופים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפלוס שעושה את ההבדל: קרם הלחות הנצחי של קליניק, הנמכר ביותר בעולם, Dramatically Different Moisturizing Lotion עכשיו אפילו דרמטי יותר!

    אחרי 6.5 שנות מחקר ופיתוח: קליניק מציגה את DDML+ (Dramatically Different Moisturizing Lotion+)

    קרם לחות בעל 4 תועלות: חיזוק מחסום הלחות בעור, הגנה מפני נזקי הסביבה, מראה עור זוהר ושמירה על עור רך וגמיש.

    הידעת?

    • DDML הוא קרם הלחות מסדרת שלושת השלבים של קליניק, שהושקה כבר בשנת 1968!
    • במהלך שנת 0122, נמכר כל 4.87 שניות תכשיר DDML של קליניק ברחבי העולם!
    • אם נמיר כל DDML שנמכר בעשר השנים האחרונות בעולם, לסרט של ס"מ אחד, נוכל:
    • לחצות את גשר ברוקלין 41,550 פעמים
    • לרוץ לאורך החומה הסינית 8.57 פעמים
    • להעפיל למגדל SKY TREE בטוקיו 119,635 פעמים
    • להקיף את כדור הארץ 2.08 פעמים
    • עם כמות ה- DDML שנמכרה בעשר השנים האחרונות, אפשר:
    • למלא את הביג בן 1.77 פעמים
    • למלא את מגדל אייפל 8.1 פעמים

    החדשות הן דרמטיות:

    Dramatically Different Moisturizing Lotion ה"צהוב הגאוני", האייקוני, מושק בנוסחה מחודשת כדי להביא לתוצאות דרמטיות אפילו יותר:
    • 50% שיפור בלחות לכל היום, בלי טיפה מיותרת של שומן
    • 54% שיפור במחסום הלחות של העור בתוך כ- 8 שבועות, מבלי לשנות את המרקם הקטיפתי הידוע

    יחד, שני השיפורים עוזרים לעור לשמר את המרכיבים החיוניים לבריאותו ועוזרים לו להילחם בהשפעות סביבתיות. קליניק משיקה את DDML+ Dramatically Different Moisturizing) ( Lotion+.

    אז למה בעצם?
    מדוע לשנות משהו שמיליוני אנשים אוהבים וסומכים עליו באופן יומיומי כחלק משיטת שלושת השלבים של קליניק?
    "העולם השתנה, טכנולוגיית טיפוח העור השתנתה. לכן גם אנו משתנים", מסבירה ג'נט פארדו, סגן נשיא בכירה לפיתוח מוצרים בקליניק. קליניק חוקרת באופן תמידי מרכיבים חדשים וטכנולוגיות חדשות כדי לחדש את מוצריה ולהבטיח שלקוחותיה יקבלו את מקסימום היתרונות. כעת, יותר מתמיד, העור זקוק לעזרה נוספת.

    כדי ללמוד על צרכי העור העכשוויים, ג'נט פארדו עובדת באופן צמוד עם הדרמטולוגים של קליניק – ד"ר דייוויד וקתרין אורנטרייך, בנו ובתו של הדרמטולוג הידוע ד"ר נורמן אורנטרייך, אשר ביחד עם משפחת לאודר הקים את קליניק ב- 1968.

    ד"ר דייויד וד"ר קתרין אורנטרייך ניהלו את Orentreich Medical Group, באותם משרדים בשדרה החמישית בהם עבד אביהם. "האורנטרייכים פוגשים פציינטים מכל הקבוצות האתניות, דאגות העור, סוגי העור וקבוצות גיל מכל רחבי העולם. יותר ויותר פציינטים הגיעו עם מצבים שהם תיארו כאדמומיות, גירוד, תחושת בעירה, פצעונים, יובש, עמימות. במילים אחרות: עור לא בריא. הדרמטולוגים מייחסים סימפטומים אלה לגורם אחד: מחסום עור חלש יותר", אומרת פראדו.

    יש מספר השפעות שיכולות לגרום לרגישויות בעור, כולל גורמים סביבתיים, שינויי אקלים, נסיעות, מחסור בשינה, אכילת מזון מעובד והתמודדות עם לחצי היום יום. כל אותם "פושעים" גובים מהעור מחיר. כמובילה בטיפול בדאגות עור, קליניק חשה אחריות ליצור נוסחה חדשה לקרם האהוב והאייקוני Dramatically Different Moisturizing Lotion, תוך כדי שמירה על האיכויות שהפכו אותו נערץ וחיוני עבור מיליונים ברחבי העולם.

    SMALL  קליניק  DDML+ 168שח _ 332 שח

    ההמתנה השתלמה!

    אחרי 6.5 שנות מחקר ומאות נוסחאות שנבדקו, ניתן להציג כעת את Dramatically Different Moisturizing Lotion+ צוות פיתוח המוצרים בקליניק עבד בצמוד עם ד"ר דייויד וד"ר קתרין אורנטרייך כדי לבחון מרכיבים חדשים וביצעו בדיקות דקדקניות טרם אושר "האחד". הנוסחה החדשה עברה בדיקות קליניות מקיפות – הנרחבות ביותר שקליניק ביצעה אי פעם. 1,600 אנשים מקבוצות אתניות שונות בחמש מדינות השתתפו בהן, בתוכם משתמשי קליניק כיום, משתמשי עבר ומשתמשים במוצרים מתחרים. התוצאה: Dramatically Different Moisturizing Lotion+ קיבל את הציונים הגבוהים ביותר האפשריים המראים הכפלה ברמות הלחות, כאשר העור נשאר באופן עקבי נינוח ורווי בלחות לאורך היום.

    כיצד זה עובד?

    כדי להשיג את המשימה הכפולה – לספק מחסום לחות חזק של העור ולשפר את יעילות הלחות, קליניק שילבה בנוסחה טכנולוגיה חדשה עם מרכיבים שיש להם מורשת דרמטולוגית ארוכה ליצירת יעילות ונינוחות. ד"ר נורמן אורנטרייך התעקש על שימוש במרכיבים שעובדים עם העור באופן אופטימלי. ד"ר דייויד וד"ר קתרין אורנטרייך ממשיכים להמליץ על שימוש במרכיבים המוכרים לעור מאחר והם אפקטיביים ובעלי הסבירות הנמוכה ביותר לגרום גירוי.

    מרכיבי הקרם החדש:

    • Phytofix הוא תערובת של זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון העוזרים לחזק את מחסום העור, מעניקים גמישות ויכולת להתנגד ללחצים סביבתיים כדי להשיג מראה עור רענן.

    • Hyaluronic Acid היתה בשימוש בדרמטולוגיה וברפואה לאורך שנים, יעילותה כמרכיב קושר-לחות הוכחה מחקרית. החומצה מיוצרת בגוף באופן טבעי ומסייעת לעור לשמר את הלחות.

    • גליצרין הוא מדלל ידוע המושך לחות אל העור. נחשב כ"היגרוסקופי" (מושך לחות מהאוויר), הוא סופג מים מהאוויר ולכן תורם להגברת כוח הלחות של Dramatically Different Moisturizing Lotion+ החדש.

    • Urea הוא מרכיב טבעי שהעור מייצר בתהליך natural moisturizing factor (MNF). מרכיבי MNF מחקים תפקוד עור בריא.

    "יכול להיות לך את קרם הלחות הטוב בעולם, אבל אם מחסום הלחות פגום – הלחות מתנדפת" אומרת פראדו. "שתי הפעולות – ליחוח ותיקון המחסום, הולכות יד ביד".

    עם טכנולוגיית לחות משופרת ויתרונות חדשים של חיזוק המחסום, הנוסחה החדשה היא שונה באופן דרמטי… אבל עדיין עדינה מאד. זהו עדיין הקרם הצהוב המועדף עם אותו מרקם הקטיפתי, עכשיו הוא רקDramatically Different Moisturizing Lotion+ .

    הקרם החדש Dramatically Different Moisturizing Lotion+ הוא משקה לחות הנספג במהירות ובקלות, משאיר את העור חלק, רך ומוכן באופן מושלם למוצרי טיפוח נוספים אם יש צורך.

    נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם

    מומלץ לסוגי עור רגיל ומעורב.
    יש להשתמש מידי יום, בוקר וערב לאחר שימוש בסבון פנים ובמי הסרה מסדרת שלושת השלבים.
    מעל מומלץ להשתמש בקרם הגנה או מייק-אפ עם מסנן קרינה.

    להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן

    CL462796D_ASIA_RGB_Bv8.psd

    מתי הושק המותג קליניק?

    המותג קליניק נולד בשנת 1968 ובימים אלו הוא חוגג 45!
    המותג המהפכני נוצר כשידוך בין חברת אסתי לאודר, עורכת המגזין Vogue קרול פיליפס והדרמטולוג המוערך ד"ר נורמן אורנטרייך. כיום נמכרים מוצרי קליניק בלמעלה מ- 135 מדיניות ובכ- 17,000 נקודות מכירה.

    במה קליניק שונה ממותגים אחרים? מה הופך אותו למותג ייחודי?

    קליניק הוא המותג הראשון שנוצר ע"י דרמטולוגים, נבחן לאלרגיה וכל מוצריו 100% נטולי בושם.
    מוצרי הטיפוח של קליניק מותאמים אישית לכל סוג עור. קליניק סייעה למיליוני נשים וגברים להשיג עור נפלא ובו בעת לענות על צרכים ודאגות ייחודיים כמו קמטים וקמטוטים, שינויי גוון ואקנה. קליניק שומרת על המורשת שלה ע"י כך שמקפידה להישאר בחוד החנית של מחקרים מדעיים בתחומי הביולוגיה של העור – כדי להביא ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר האפשריים.

    מה המשמעות של 100% נבחן לאלרגיה ונטול בושם?

    כל מוצרי קליניק נבחנו לאלרגיה. הכוונה היא שכל המוצרים, עוד בשלבי הפיתוח שלהם, נבחנים קלינית ע"י ארגון מחקר רפואי תחת פיקוח של דרמטולוגים. כל מוצר נבדק על כ- 600 איש בדיקות חוזרות ובסך הכל 7,200 בדיקות של כל מוצר. אם נדגם בקבוצת המחקר מראה תגובה אלרגית, המוצר אינו משוחרר לייצור. בנוסף, מאחר ובושם הוא הגורם הנפוץ ביותר לרגישות ולתגובה אלרגית, מוצרי קליניק הם 100% נטולי בושם.

    מיהי הלקוחה של קליניק?

    מאחר וקליניק מבוססת על טיפוח עור וקוסמטיקה מותאמים אישית, הלקוחה היא כל אישה המחפשת אחר עור נפלא. במיוחד בשל העובדה שהמוצרים נבחנים לאלרגיה והם 100% נטולי בושם, נשים עם עור רגיש אוהבות אותם במיוחד.

    מהי שיטת שלושת השלבים של קליניק?

    אבן היסוד של המותג הייתה ונשארה שיטת שלושת השלבים: משטר יומי של ניקוי, הסרה ולחות. השיטה מותאמת לסוגי עור יבש, שמן או מעורב ומתוכננת כדי לסייע לכל סוגי העור להשיג מראה עור זוהר.
    שיטת שלושת השלבים מורכבת מסבון ניקוי, מי הסרה וממוצר הלחות הנמכר ביותר בעולם
    Dramatically Different Moisturizing Lotion.



    0 תגובות